Veel gestelde vragen
FAQ
Wanneer je een artikel retour stuurt, doe dit dan binnen 14 dagen na het moment van herroeping, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking van het artikel zelf, met begeleidend briefje in de doos of enveloppe, en je (kopie) factuur en/of bestelreferentie. Zorg ervoor dat je retourzending voldoende is gefrankeerd.
Mocht je willen ruilen, wil je dan aangeven op de achterzijde van de factuur wat er geruild moet worden en eventueel in welke maat of kleur. Ben je niet tevreden over een artikel of zie je van de bestelling af en wil je het betaalde bedrag teruggestort krijgen, vermeld dit dan in je begeleidend schrijven.
Verzendkosten voor de heenzending (mits de bestelling compleet retour gezonden wordt) worden eveneens voor onze rekening genomen. Kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant. Terugbetaling van het aankoopbedrag gebeurt altijd binnen een termijn van 14 kalenderdagen. Vanaf € 39,- versturen wij jouw bestelling gratis. Als je producten retour stuurt en het bedrag van de bestelling komt onder die grens van € 39,- zullen wij dan ook € 4,95 verzendkosten in rekening brengen. Hou hier dus rekening mee!
Het retouradres is: Party Group B.V.,Dumortierlaan 32 8300 Knokke. Hierbij een PDF om het retour formulier te kunnen downloaden
Indien je een pakket naar ons stuurt, bewaar dan altijd het afgiftebewijs dat je op postkantoor krijgt. Mocht jouw zending onverhoopt zoekraken dan kun je middels jouw afgiftebewijs aantonen dat je een retourzending hebt gedaan. Let op! Als de retourtermijn is verstreken dan zullen wij jouw retourzending niet honoreren. Als je de geretourneerde goederen dan terug wilt krijgen, dan brengen bij opnieuw verzendkosten in rekening om de goederen naar je terug te sturen. Als je de goederen hebt gebruikt/beschadigd, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Kostuums passen, is uiteraard wel toegestaan.
Indien je het artikel wilt bestellen, vul je in het vakje “Aantal” het aantal artikelen in. Heb je het aantal gewijzigd in je winkelwagen, klik dan eerst op winkelwagen bijwerken om het in het gewenste aantal te wijzigen. Standaard staat hier 1 ingevuld. Vervolgens klik je op de gele balk “Toevoegen aan winkelwagen”. Indien je nog meer artikelen wilt bestellen, herhaal je de hierboven genoemde stappen. Indien je bestelling compleet is, klik dan op de knop “Afrekenen”. Hier dien je je naam en adresgegevens in te geven en te kiezen of je de bestelling wilt laten verzenden of eventueel op wilt halen op een afhaal locatie bij jou in de buurt. Kies vervolgens de betaalmethode en na het aanvinken van akkoord van onze Algemene Voorwaarden dien je op de knop “Plaats Bestelling” te drukken.
De bestelling is nu geplaatst. Als je deze stappen succesvol hebt doorlopen, krijg je de volgende e-mail: Je bestelling is ontvangen. Bedankt voor je bestelling! Jouw ordernummer is: (9-cijferig referentienummer). Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling met de details van jouw bestelling en een link om de voortgang te kunnen volgen. Na het afronden van de betaling wordt de bestelling in ons Backoffice administratiesysteem verwerkt en wordt uw order door ons verzendklaar gemaakt en verstuurd.
Jouw bestelling wordt dan bij Bpost aangeboden voor verzending. Mocht je niet thuis zijn dan zal Bpost het pakket de volgende dag opnieuw aanbieden. Indien je een tweede keer niet thuis bent dan zal het pakket naar het postkantoor worden gebracht en kun je het pakket zelf ophalen met behulp van het briefje dat de postbode bij jou in de brievenbus heeft gedaan.
Bpost levert jouw bestelling na verzending door ons normaliter binnen 1 werkdag bij je af.
Via e-mail word je op de hoogte gehouden van statuswijzigingen van jouw bestelling. Je bent als klant ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste naam-, adres- en woonplaatsgegevens. Mochten er onverhoopt onjuiste gegevens worden verstrekt door de klant en dit vertraging veroorzaakt bij het afleveren van jouw pakket, zal Party Group B.V. hiervoor nooit aansprakelijk kunnen worden gesteld. Mochten er door verstrekking van de onjuiste gegevens het pakket opnieuw moeten worden verstuurd, zal Party Group B.V hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening brengen.
Bij Feestbeest.be kun je jouw bestelling betalen met de volgende betaalmethoden:
Visacard/Creditcard
Bij een betaling via Visacard/Creditcard, kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Je creditcard gegevens versleutelen wij altijd veilig via de SSL-methode.
Wanneer je de betaling doorloopt, wordt er gevraagd naar een CVC code. Dit is een 3-cijferige code die je kunt vinden op de achterkant van je creditcard.
Eurocard/Mastercard
Bij een betaling via Eurocard/Mastercard kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Je creditcard gegevens versleutelen wij altijd veilig via de SSL-methode.
Bancontact/Mistercash
Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
Klarna (+ €0,99)
Met Klarna kun je achteraf betalen. Na ontvangst van je bestelling krijg je nog 14 dagen de tijd om je betaling te voltooien.
Wanneer je kiest voor deze betaalmethode wordt er vooraf een check gedaan om te kijken of je voor het uitgekozen bedrag kunt bestellen.
De verzendkosten in België bedragen bij vooruitbetaling € 4,95. Bestellingen boven de € 39,- verzenden wij gratis. Je bent zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste adres gegevens. Is dit niet correct ingevuld en jouw bestelling komt retour dan zijn wij genoodzaakt om voor de nieuwe levering (met aangepaste adresgegevens) nogmaals € 4,95 verzendkosten in rekening te brengen.